Klachten en Geschillenregeling
Alle geschillen kunnen worden voorgelegd aan de door de wet aangewezen rechter en zullen plaats vinden in arrondissement waar Kachels en Rookkanalen-Almere B.V is gevestigd.
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kachelsenrookkanalen-Almere.nl mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden dan kunt u de klacht ook bij de Franchisegever neerleggen geschillenregeling@kachelsenrookkanalen.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur hier komt u op de pagina die u door alle stappen heen helpt.
Hoe werkt dat?
De webwinkelier krijgt hiervan een bericht en krijgt vervolgens 7 dagen om alsnog met een oplossing te komen. Lukt het de webwinkelier niet, dan kan Webwinkelkeur na 7 dagen bemiddelen. De ervaring is echter dat een klacht indienen via Webwinkelkeur de webwinkelier al snel beweegt om tot een oplossing te komen.
Tijdens de bemiddeling proberen we samen tot een oplossing te komen. Mocht je ondanks de tussenkomst van Webwinkelkeur geen oplossing krijgen, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in, in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandelt geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee voorkom je hoge juridische kosten voor beide partijen.
Doorloop de volgende stappen bij een geschil:
(1.) Stel de webwinkel op de hoogte van je klacht en vraag om een oplossing.
(2.) Is er na 14 dagen nog steeds geen zicht op een oplossing? Dan kun je WebwinkelKeur vragen om te bemiddelen.
(3.) Komen we er samen niet uit, dan kun je het geschil voorleggen aan de geschillencommissie voor een bindende uitspraak door een jurist.
ODR-platform van de Europese Commissie
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Toepasselijk recht:
Op alle overeenkomsten, waarop deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk van toepassing zijn, is Nederlands recht van toepassing.
Kachels en Rookkanalen-Almere
Markerkant 10-11F
1316 AA Almere
Nederland
Telefoonnummer: 036-5260879
Email: info@kachelsenrookkanalen-almere.nl
KvK nr: 80012663
BTW nr: NL 8615 28 220 B01