Klachten en Geschillenregeling

Klachten en Geschillenregeling
Alle geschillen kunnen worden voorgelegd aan de door de wet aangewezen rechter en zullen plaats vinden in arrondissement  waar Kachels en Rookkanalen-Almere B.V is gevestigd.

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kachelsenrookkanalen-Almere.nl mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden dan kunt u de klacht ook bij de Franchisegever neerleggen geschillenregeling@kachelsenrookkanalen.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur hier komt u op de pagina die u door alle stappen heen helpt.


Hoe werkt dat?
De webwinkelier krijgt hiervan een bericht en krijgt vervolgens 7 dagen om alsnog met een oplossing te komen. Lukt het de webwinkelier niet, dan kan Webwinkelkeur na 7 dagen bemiddelen. De ervaring is echter dat een klacht indienen via Webwinkelkeur de webwinkelier al snel beweegt om tot een oplossing te komen.
Tijdens de bemiddeling proberen we samen tot een oplossing te komen. Mocht je ondanks de tussenkomst van Webwinkelkeur geen oplossing krijgen, dan biedt 
Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in, in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandelt geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee voorkom je hoge juridische kosten voor beide partijen.
Doorloop de volgende stappen bij een geschil:
(1.) Stel de webwinkel op de hoogte van je klacht en vraag om een oplossing.
(2.) Is er na 14 dagen nog steeds geen zicht op een oplossing? Dan kun je WebwinkelKeur vragen om te bemiddelen.
(3.) Komen we er samen niet uit, dan kun je het geschil voorleggen aan de geschillencommissie voor een bindende uitspraak door een jurist.
 

ODR-platform van de Europese Commissie
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Toepasselijk recht:
Op alle overeenkomsten, waarop deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk van toepassing zijn, is Nederlands recht van toepassing.

Kachels en Rookkanalen-Almere

Markerkant 10-11F
1316 AA Almere
Nederland

Telefoonnummer: 
036-5260879
Email: info@kachelsenrookkanalen-almere.nl

KvK nr: 80012663
BTW nr: NL 8615 28 220 B01

 

Over ons

Welkom in de webwinkel van Kachels en Rookkanalen Almere B.V. , de specialist in betaalbare rookkanalen, kachelpijpen en houtkachels.

Betaal niet teveel voor een in de EU geproduceerd en goedgekeurd rookkanaal of kachelpijp!

CE keurmerk, EU producent, Europees certificaat EN 1856-1 2012, T600 en DoP verklaring.

Franchise nemers gezocht! Klik HIER voor meer informatie.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Montage

Wij plaatsen ook Kachels en Rookkanalen in Almere en omgeving.
Installatie: in en rond Almere plaatsen wij al een Kachel met compleet Rookkanaal vanaf €750,00 (montage)

Over ons

Welkom in de webwinkel van Kachels en Rookkanalen Almere, de Specialist in betaalbare Rookkanalen, Kachelpijpen en Houtkachels.
Betaal niet teveel voor een in de EU geproduceerd en gecertificeerd Rookkanaal of Kachelpijp! CE keurmerk, in de EU geproduceert, Europees certificaat; EN 1856-1 2012, T600 en natuurlijk met DoP verklaring.

Contact

Kachels en Rookkanalen Almere
Telefoonnummer: 036 5260879
Email: info@kachelsenrookkanalen-almere.nl
Adres: markerkant 10-11F, 1316AA, Almere, Nederland
KvK:                      80012663
BTW:                    NL 8615 28 220 B01
 

Alle bedragen zijn inclusief btw - Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
op al onze teksten en afbeeldingen is Copyright van toepassing, afbeeldingen van derde vallen ook onder copyright en kunnen alleen met toestemming van de desbetreffende eigenaar gebruikt worden